Doporučení zákazníků

Pan Robert Pechač školil zaměstnance firmy Robert Bosch s.r.o. České Budějovice v oblasti VT. Spolupráce trvá od roku 2010 a setkali jsme se s maximální profesionalitou. Kurzy byly vždy přínosem a zaměstnanci jsou velmi dobře hodnoceny. Na základě našich zkušeností můžeme pana Pechače doporučit.

  • Danuše Pražáková
  • www.bosch.cz
  • Bosch Diesel, s.r.o.

Pana Pechače jsme oslovili s požadavkem na vytvoření MS Excel aplikace pro zpracování obsáhlých tabulek se softwarovou inventurou. Profesionálně zpracovanou nabídku jsme dostali jen několik hodin po zadání. Výsledné řešení bylo přesně dle schváleného zadání a reakce na dodatečné úpravy vstřícné a rychlé.

  • Ing. Vladimír Škván
  • www.bayer.cz
  • IT specialist, Bayer, s.r.o.

V rámci rozvoje zaměstnanců, který ve Skupině ČEZ zajišťujeme, je kapitola rozpočtu významným bodem. Práce s velkoobjemovými soubory je v Excelu velmi riziková, proto využíváme služeb profesionála. Nejen, že umí požadované úkoly vyřešit, ale také nás učí, jak můžeme sami úskalí Excelu zvládnout. Pracuji s Excelem řadu let, a musím říct, že Robert Pechač ZÁSADNÍM způsobem ovlivnil to, jak v Excelu přemýšlím a jak jej využívám. Komunikace s ním je efektivní, umí se zaměřit na daný problém z vašeho pohledu, dává konkrétní návrhy šité na míru, je ochoten pomoci i v nestandardní krizové situaci, kterou potřebujete akutně vyřešit, a tak pro mě je to skutečný „přítel na telefonu.“ Děkuji!

  • Lucie Farníková
  • www.cez.cz
  • HR expert, ČEZ, a.s.

Pan Robert Pechač školil v naší společnosti zaměstnance oddělení controllingu a účetnictví na efektivní analýzu dat, tedy velmi pokročilé metody a funkce programu MS Excel. Školení vedl lektor dle námi předem zadané osnovy a zároveň byl schopen velmi flexibilně reagovat na potřeby a dotazy účastníků. Lektora hodnotili účastníci jako velkého profesionála s rozsáhlými znalostmi v oboru, přičemž znalosti různých programů dokáže prakticky propojovat. Školení pana Pechače bylo vynikající jak po stránce odborné, tak lektorské. Jeho projev je sympatický a velmi přirozený. Dle účastníků bylo školení super, naučili se opravdu, co potřebovali a navíc obdrželi od lektora kontakt pro případné další dotazy. Spolupráci s panem Robertem Pechačem můžeme s důvěrou doporučit.

  • Anděla Jansová
  • www.ppas.cz
  • specialista vzdělávání a rozvoje, Pražská plynárenská, a.s.

Pan Robert Pechač pro nás připravil školení na Excel. Všichni účastníci byli spokojení - viz. vybrané komentáře od zaměstnanců níže: 1) „Pro mě to bylo přínosné, protože jsem si oprášil některé zapomenuté funkce a spoustu nových užitečných a snad i použitelných jsem se naučil. Líbilo se mi, že to bylo zaměřené opravdu na práci s údaji, filtrování, výběry a podobně – na to, co člověk asi nejvíc potřebuje – dostane ranec dat a z toho si musí svoje vydolovat.“ 2) „Bylo to naprosto super. Pan Pechač byl opravdu zkušený, věděl, co využijeme, uměl to velmi dobře prodat. Dlouho jsem neabsolvovala něco tak velmi užitečného a navíc velmi dobře podaného.“ 3) „Byl to nejlepší trénink na PC programy, jaký jsem kdy měla. Lektor byl velmi dobře připravený. Procházel s námi funkce, které se nám hodí každodenně, a o kterých jsme většinou neměli tušení. Dal nám dost času si postupy zafixovat a ověřit, že vše dobře chápeme. Výsledkem tréninku je, že se zkrátí doba plnění některých úkolů, protože budeme lépe zvládat každodenní operace s použitím Excel vychytávek. A hlavně naše výstupy práce budou na první pohled vypadat také profesionálněji :) “

  • Mgr. Lucie Pelíšek
  • www.chiltern.cz
  • Manager, Clinical Operations, CHILTERN INTERNATIONAL, s.r.o.

Robert Pechač vytvářel pro našeho klienta šablonu ve Wordu na zakázku. Spolupráce byla po celou dobu bezproblémová a maximálně profesionální. Pokud bych měl něco vyzvednout, tak to byl zodpovědný a inovativní přístup. S klidným srdcem bych ho doporučil i jiným klientům a osobně se těším na případnou další spolupráci.

  • Filip Matys
  • www.ewing.cz
  • Account Manager, Ewing Public Relations, s.r.o.

S panem Pechačem mám tu nejlepší zkušenost. Přesně splnil mé zadání a vytvořením Makra pro MS Excel mi ušetřil spoustu hodin práce denně, kterou za mě právě vytvořené Makro samo udělá. Mohu vřele doporučit.

  • Jan Slavík
  • www.backbone.cz
  • Warehouse Coordinator, Backbone s.r.o.

Pro naši společnost tento lektor již opakovaně poskytoval velmi pěkné a odborně dostačující školení v MS Excel, které vždy předčilo naše očekávání a účel, a to jak po stránce odborné, tak i svým rozsahem i samotnou prezentací lektora.

  • Roman Zajíček
  • www.ppas.cz
  • Účetní metodik, Pražská plynárenská, a.s.

Měla jsem možnost poznat Roberta jako lektora (školení VBA) i jako programátora (databáze). V obou případech se jedná o odborníka ve svém oboru, velice ochotného a trpělivého člověka. Snaží se vyjít, pokud možno, ve všem vstříc a vždy hledá různé alternativy řešení. Mohu ho jedině doporučit a určitě se na něj budu obracet i v budoucnu.

  • Sylvia Kureková
  • www.roche.cz
  • Tender & Pricing Specialist, Roche s.r.o.

Na základě vlastní dlouhodobé osobní zkušenosti mohu Roberta Pechače jednoznačně doporučit. Spolupracovali jsme spolu na vytvoření cenové databáze pro mého předchozího zaměstnavatele. Flexibilita, smysluplnost řešení, jednoduchost a účelnost předčila moje očekávání. Spolupráce probíhala v modelu, že na první iniciační schůzce jsme nastínili, co bychom rádi měli a jaké očekáváme výstupy, a pak už jen ladili jednotlivé úpravy, doplnění a funkčnost. Vstřícnost a orientace na potřeby zákazníka bych hodnotil známkou jedna, pokud použiji hodnocení 1 nejlepší, 5 nejhorší. Podle stejného modelu jsme ve 2017 zahájili i spolupráci při přípravě tendrové databáze, včetně monitorace centrální adresy a evidování VZ. Spolupráce probíhá na jedničku.

  • Marek Smrž
  • www.roche.cz
  • Hospital KAM Lead, Roche s.r.o.

Ve spolupráci s p. Pechačem jsme připravili a uvedli do provozu informační systém pro správu a řízení interních obchodních činností. SW vybavení, které bylo realizováno, významně zjednodušilo interní činnosti, umožnilo efektivní správu dokumentace, zrychlilo činnost obchodního manažera o 20 %, zlepšilo kontrolní činnosti a odstranilo duplicitní činnosti. Vlastní vývoj SW proběhl velmi rychle díky rychlé implementaci požadovaných změn a zlepšení. Oceňuji především rychlou reakci na požadavky změn a vylepšení, schopnost vyřešit i obtížně realizovatelnou funkcionalitu, poměr cena/výkon SW. Na základě zkušeností budeme dále spolupracovat s p. Pechačem na dalším rozvoji systému.

  • Ing. Jan Utinek
  • www.krofian.cz
  • produktový manažer, Krofian CZ spol. s r.o.

S panem Robertem Pechačem jsme realizovali v červnu 2012 školení MS Access pro cílenou skupinu planningu z financí, a to na základě dobrých referencí z minulých let. Pan Robert Pechač u nás v minulosti školil i další aplikace MS Office. Školení bylo rozvrženo na 2 dny. Účastníci byli velice spokojeni, a to jak s obsahem kurzu, tak i s prezentačními a komunikačními schopnostmi lektora. Po školení byl zaslán všem účastníkům dotazník, ve kterém se objevovaly samé pozitivní reakce k formě a obsahu výuky i ke stylu školení lektora. S panem Pechačem se rozhodně chystáme dále spolupracovat a jeho práci doporučuji.

  • Mgr. Jana Máchová
  • www.pepsico.cz/
  • PEPSICO CZ s.r.o.

Spolupráci s pane Pechačem mohu jen doporučit, rychlé jednání a změny obratem nebyly v průběhu naší spolupráce problémem.

  • Štěpán Vrána
  • http://www.siemens.com/entry/cz/cz/
  • Siemens, s.r.o.

S panem Robertem Pechačem jsem spolupracoval na tvorbě databáze cen v Accessu. Naše firma má 39 divizí a zhruba 350.000 aktivních cen v 68 excelových cenících. Robert pro nás vytvořil vyhledávací a třídící databázi, která umožňuje jednak velice rychlé a jednoduché vyhledávání, ale třeba i export výběru a velice pružnou a komfortní práci s obsahem databáze pro mě jako administrátora. Od prvního návrhu po testování a připomínkování včetně následného rozšíření databázových funkcí probíhala naše spolupráce ve výborné atmosféře a velice oceňuji ochotu a flexibilitu přizpůsobovat se našim požadavkům i mým časovým možnostem. Roberovi patří mé velké díky a mohu ho jen doporučit.

  • Michal Milde
  • www.parker.com/cz
  • Parker Hannifin Czech Republic s.r.o.

Účastnil jsem se již mnoha školení z různých oblastí. Po školení „Excel pro pokročilé“ s panem Robertem Pechačem jsem se rozhodl napsat tyto řádky, protože si myslím, že pan Pechač si to oprávněně zaslouží! Mohu říci, že mě velmi překvapila profesionalita, organizace a hlavně názorné podání výuky. Dle mého názoru je pan Pechač člověk na správném místě! Doufám, že se ještě někdy na nějakém školení potkáme. Velmi mi ulehčil budoucí rozhodování, protože již nyní vím, na koho se v případě potřeby mohu obrátit a věřte, že to bude v prvé řadě opět pan Pechač. Mohu všem vřele doporučit a konstatovat, že investice do takovýchto školení se vyplatí. Pane Pechači, děkuji za školení, přeji ať se Vám daří a spoustu spokojených „žáků“ tak, jako jsem byl i já spokojen.

  • Miroslav Brda
  • http://www.aufeerdesign.cz/
  • AUFEER DESIGN, s.r.o.

Velice profesionální trenér, trpělivý k širokému spektru účastníků. Skvělá spolupráce i na dodavatelské úrovni.

  • Nina Čevorová
  • www.generali.cz
  • HR Business Partner, Generali Investments CEE, investiční společnost, a.s.

Pokud hledáte školení na nějakou část MS Office a rádi byste si nechali ušít školení na míru, vřele Vám doporučuji pana Roberta Pechače. Mohu zde jen potvrdit slova ostatních doporučení. Pan Pechač má školení vždy dobře připravená, podklady jsou výstižné, srozumitelné a praktické. Jeho způsob výuky je názorný a přiměřený účastníkům. Opravdu hluboké znalosti v oboru jsou poznat, pan Pechač v případě potřeby předvede propojení různých programů. Dotazům z praxe věnuje pan Pechač dostatečný prostor a s ochotou pomáhá řešit problémy účastníků. Velmi oceňuji flexibilitu a profesionální úroveň pana Pechače. Opravdu se těším, že bude naše spolupráce dále pokračovat.

  • Ludmila Koubová
  • www.bosch.cz
  • Bosch Diesel, s.r.o.

Pan Robert Pechač školil v naší společnosti zaměstnance oddělení controllingu a účetnictví na efektivní analýzu dat, tedy velmi pokročilé metody a funkce programu MS Excel. Školení vedl lektor dle námi předem zadané osnovy a zároveň byl schopen velmi flexibilně reagovat na potřeby a dotazy účastníků. Lektora hodnotili účastníci jako velkého profesionála s rozsáhlými znalostmi v oboru, přičemž znalosti různých programů dokáže prakticky propojovat. Školení pana Pechače bylo vynikající jak po stránce odborné, tak lektorské. Jeho projev je sympatický a velmi přirozený. Dle účastníků bylo školení super, naučili se opravdu, co potřebovali a navíc obdrželi od lektora kontakt pro případné další dotazy. Spolupráci s panem Robertem Pechačem můžeme s důvěrou doporučit.

Anděla Jansová - specialista vzdělávání a rozvoje
Pražská plynárenská, a. s.

V rámci rozvoje zaměstnanců, který ve Skupině ČEZ zajišťujeme, je kapitola rozpočtu významným bodem. Práce s velkoobjemovými soubory je v Excelu velmi riziková, proto využíváme služeb profesionála. Nejen, že umí požadované úkoly vyřešit, ale také nás učí, jak můžeme sami úskalí Excelu zvládnout. Pracuji s Excelem řadu let, a musím říct, že Robert Pechač ZÁSADNÍM způsobem ovlivnil to, jak v Excelu přemýšlím a jak jej využívám. Komunikace s ním je efektivní, umí se zaměřit na daný problém z vašeho pohledu, dává konkrétní návrhy šité na míru, je ochoten pomoci i v nestandardní krizové situaci, kterou potřebujete akutně vyřešit, a tak pro mě je to skutečný „přítel na telefonu.“ Děkuji!

Ing. Lucie Farníková
www.cez.cz
HR Expert, ČEZ, a.s.

Práci pana Pechače doporučuji, a to zejména z důvodu flexibility, spolehlivosti, rychlých reakcí v e-mailové komunikaci a příjemného jednání. S jeho prací (dodání maker do formulářů ve Wordu) jsem spokojena.

  • Markéta Rausová
  • www.t-mobile.cz
  • Specialista distančního vzdělávání a znalostní báze, T-Mobile, a.s.

Prošel jsem školením MS PowerPoint - Tipy a triky prezentované Pavlem Tesárkem. Školení bylo velmi efektivní, zaměřené přesně na potřeby naší skupiny. Prezentační dovednosti Pavla jsou na nadstandardní úrovni, kdy dokáže zaujmout a udržet pozornost svých posluchačů. Snad i díky tomu jsem neměl po celou dobu školení potřebu dívat se do přiložených materiálů, jejichž kvalitu jsem ocenil až v následujících dnech po skončení kurzu. Pavlův styl prezentace mne natolik zaujal, že mohu s klidným srdcem říci: "Až budu umět tvořit prezentace a taktéž je i prezentovat jako Pavel, budu se sebou spokojený." Toto vše samozřejmě podtrhoval vysokými znalostmi a zkušenostmi školené problematiky, takže ho nepřekvapila téměř žádná otázka či záludnost dotázaná z našich řad. Vždy uměl na všechny dotazy velmi pohotově reagovat. Proto Pavla mohu jen a jen vřele DOPORUČIT!

  • Michal Čičo — Analytik DWH
  • www.ceskapojistovna.cz
  • Česká Pojišťovna, a.s.

Pan Robert Pechač provedl na základě výběrového řízení revizi naprogramování Produktového katalogu v MS Access pro služby Profinet v naší společnosti T-Mobile CZ, a.s. Jeho dodávka splnila naše požadavky, termíny i kvalitu. Při spolupráci projevil pan Pechač svou výbornou znalost MS Office, schopnost porozumět našim požadavkům i empatii při jednáních. Doporučuji jej pro obdobné zakázky nebo návazná školení.

  • Ing. Aleš Pajgrt, MBA
  • www.t-mobile.cz
  • IT Project Manager, T-Mobile CZ, a.s.

Pan Pechač do 24 hod konečně vyřešil to, na čem neuspěli dva předchozí specialisté. Krása problému spočívala v tom, že jeho zadání bylo triviální (jako Fermatova věta), řešení až tak ne. (Důkaz Fermatovy věty ale je přece jen komplikovanější… :-))

RNDr. Tomáš Chudoba, CSc.
 www.dea.cz
 

Pro API – Akademii produktivity a inovací, s.r.o. pan Pechač realizoval školení na MS Word, Excel a Powerpoint pro začátečníky. Toto školení splnilo naše očekávání – doporučujeme.

Mgr. Jana Bejčková
manažerka publikačních činností ve společnosti API – Akademie produktivity a inovací, s.r.o.

Se službami a zejména flexibilitou pana Pechače jsme byli velice spokojeni. Můžu jej doporučit.

Petr Bělohradský
 www.wellpack.cz
obchodní ředitel Wellpack

Pan Pechač pro nás školil obchodní zástupce, kteří procházeli migrací z MS Office 2003 na MS Office 2010. Komunikace s panem Pechačem byla na výborné úrovni a ve všech požadavcích nám vyšel maximálně vstříc. Samotné školení bylo výborně zpracované a profesionálně odprezentované. Určitě doporučuji.

František Kojzar
 www.bramac.cz
Bramac střešní systémy, spol. s r.o.

Velmi pozitivně hodnotíme profesionální a korektní přístup pana Pechače. Konkrétně jsme společně řešili programování maker za účelem sledování a práce s pohledávkami a závazky pro našeho klienta. Pan Pechač nám vždy dodal přizpůsobený a dotažený produkt v kratším než smluveném termínu! Náš úspěch a finální řešení naší zakázky stálo na něm a díky tomu jsme obstáli. Naše požadavky na změny či úpravy v průběhu nebo po předání díla vždy zapracoval velmi rychle obratem. V případě, že potřebujete šikovného profesionála, který věci řeší rychle, s vysokou kvalitou a skutečným prozákaznickým přístupem, tak neváhejte a obraťte se na pana Pechače z Office4you. Doporučuji.

Tomáš Mácha
 www.reventon.cz
parnter, financial & business consultant, Reventon.cz

Doporučuji. Kromě technických předností bych dodal: korektní a časově spolehlivý.

Jan Morávek
www.atlascopco.cz
vedoucí prodeje vrtacího nářadí Atlas Copco s.r.o., divize stavební a důlní stroje

V naší firmě mají školení Roberta Pechače pro produkty MS Office velice pozitivní ohlas. Robert Pechač problematice rozumí, vysvětluje srozumitelně a pochopitelně. Všichni posluchači jsou maximálně spokojeni s tempem a především přínosem do praxe. Jednoduše perfektní spolupráce!

Barbora Korbelářová
www.xerox.cz
HR Specialist, XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.

Velmi pozitivně hodnotíme profesionální a korektní přístup pana Pechače. Konkrétně jsme společně řešili programování maker za účelem sledování a práce s pohledávkami a závazky pro našeho klienta. Pan Pechač nám vždy dodal přizpůsobený a dotažený produkt v kratším než smluveném termínu! Náš úspěch a finální řešení naší zakázky stálo na něm a díky tomu jsme obstáli. Naše požadavky na změny či úpravy v průběhu nebo po předání díla vždy zapracoval velmi rychle obratem. V případě, že potřebujete šikovného profesionála, který věci řeší rychle, s vysokou kvalitou a skutečným prozákaznickým přístupem, tak neváhejte a obraťte se na pana Pechače z Office4you. Doporučuji.

  • Tomáš Mácha
  • www.reventon.cz
  • parnter, financial & business consultant ve společnosti Reventon.cz

S panem Tesárkem jsme absolvovali školení Power Point 2007. Lektor předvedl vynikající znalost a hlavně skvělou prezentaci. Pokud budeme v budoucnu kupovat školení MS Office, rozhodně budeme opět chtít tohoto lektora.

  • Zdeněk Salcman
  • www.o2.cz
  • supervizor ve firmě Telefónica Czech Republic, a.s.

Firmu Roberta Pechače jsme pověřili úkolem přepracovat, doplnit a zabezpečit naši databázi v Accessu, která obsahuje větší množství dat získaných z výzkumných projektů. Data je proto potřeba je ukládat do bezpečné databáze, mít možnost využívat aktualizačních i přidávacích dotazů, podle zadaných vzorců dopočítávat některé údaje apod. Jedná se o jedinečná data, proto je nutné minimalizovat chyby, jako např. přepisy nebo duplikace. Robert Pechač vždy dokázal rychle reagovat a korigovat naše nápady a podněty, zapracovat je do databáze, případně přicházet se svými nápady. Komunikace probíhala podle potřeby telefonicky, emailem i osobním kontaktem. Pan Pechač nám na naše přání uspořádal školení, při kterém nás seznámil s možnostmi práce s databází. V kontaktu jsme i nadále, protože naše práce neustále přináší nové možnosti využití uložených dat, je potřeba ukládat nová data tak, jak to vyžadují právě probíhající projekty. Ceny za provedené práce jsou přiměřené. Firmu Roberta Pechače mohu na základě vlastních zkušeností doporučit.

  • RNDr. Markéta Vaňková Ph.D.
  • www.endo.cz
  • vědecká pracovnice v Endokrinologickém ústavu v Praze

S panem lektorem Pavlem Tesárkem jsem v květnu 2010 absolvoval kurz MS Excel - pro pokročilé. Bez problémů zodpověděl všechny dotazy, které mi pomohly lépe analyzovat prodejní data a efektivně využívat možnosti MS Excelu. Poskytl mi mnoho tipů a triků, které mi pomohly zefektivnit práci s Excelem. Vřele doporučuji všem, kteří se chtějí zdokonalit v práci s MS Office. Jeho přístup, hledání možností i konzultace po ukončení kurzu jsou k „nezaplacení". Pan Tesárek má vynikající prezentační dovednosti a znalosti problematiky daného tématu. Zúčastnil jsem se již několika školení, ale z hlediska profesionality bylo toto nejlepší. Doporučuji!

  • Mgr. Libor Přiklopil
  • Boehringer-Ingelheim, s.r.o., District Sales Manager

Pan Robert Pechač pro naše potřeby vytvořil podpůrný software pravidelných reportů od našich dodavatelů. Pokud se vyskytne problém, je okamžitě k dispozici, a to stále velice příjemně naladěn. Spolupráce s ním je příjemná a bezproblémová, čehož si v dnešní době velice cením. Vystupuje jako profesionál a jeho práce je vždy odvedena včas a ve vzorné kvalitě. Vřele doporučuji ke spolupráci.

  • Hanka Rubešová
  • www.acare.cz
  • produktový manažer A care s.r.o., divize Wound Care

Pan Pavel Tesárek školil v naší společnosti CzechPak Manufacturing, s.r.o. celkem dva kurzy MS Excelu a to Efektivní tvorba tabulek a Efektivní analýza dat. Obě školení byly velmi vyčerpávající, se spoustou užitečných tipů. Připravené materiály byly velmi přehledné s detailními popisky. Školitel zodpověděl všechny dotazy velmi erudovaně a podrobně. Na základě písemného vyhodnocení školení mými spolupracovníky, účastníky obou kurzů, mohu jen konstatovat, že pan Tesárek je opravdovým specialistou na Microsoft Office, který 100% zaujal všechny školené nejen svými znalostmi, ale také přístupem. Vřele doporučuji!

  • Dagmar Hrnčiříková
  • www.merisant.com
  • HR Specialist, merisant.com,

Pan Pechač pro naši firmu vyvinul databázový systém pro evidenci a analýzu cen a úhrad, a také prováděl školení. S výsledky jeho práce, s její kvalitou a flexibilitou pana Pechače jsme byli více než spokojeni. Mohu jej s důvěrou doporučit.

  • Ing. Petr Kutscherauer
  • www.novartis.com
  • Pricing Manager, Novartis

S panem Pavlem Tesárkem jsme v únoru 2011 absolvovali seminář na téma „Grafické ztvárnění prezentací vytvořených v Power Pointu". Předvedl nám nejen vynikající prezentaci, ale poradil a poskytl mnoho tipů, jak vlastní prezentace oživit a udělat pro posluchače zajímavějšími. Nebylo mu líto energie a času a pomohl nám vyřešit i řadu našich dalších problémů a neznalostí v celé škále programů MS Office. Díky panu Tesárkovi jsme se posunuli o kousek dál a pokud v budoucnu budeme opět o podobném školení uvažovat, vždy se na něj rádi obrátíme.

  • Michaela Fulíková
  • www.prefa.com
  • Prefa Aluminiumprodukte

Pana Pechače využíváme převážně pro vývoj našeho CRM systému postaveného na databázi v SQL a uživatelském rozhraní přes Microsoft Access. Zároveň nám poskytuje školení aplikací Microsoft Office. Velmi oceňujeme jeho mimořádnou flexibilitu a proaktivitu v řešení všech úkolů. Rychlost jeho reakcí je bezkonkurenčně nejvyšší ze všech dodavatelů, se kterými spolupracujeme. Nejenže zadání řeší rychle, ale zároveň i pečlivě, profesionálně a prakticky bez chyb. Velmi často také přichází s řešeními, jak zadanou činnost ještě vylepšit, propojit s ostatními částmi systému nebo ji připravit jako univerzální pro další použití. Díky spolupráci s ním se nám tak podařilo vytvořit systém, který plně vyhovuje našim potřebám a je oceňován i v mezinárodní centrále naší společnosti. Před školením vždy zjišťuje potřeby a úroveň účastníků, aby ho připravil přesně na míru jejich potřebám. Účastníci si velmi chválí srozumitelnost jeho výkladu, individuální přístup a řadu tipů a triků, které často předává jako přidanou hodnotu.

  • Vladimír Šustr
  • www.syngenta.cz
  • Marketing Manager, Syngenta

Pavel Tesárek je opravdu specialista ve svém oboru. S Excelem pracuji profesně již 10 let a používám běžně kontingenční tabulky, načítání dat z databází a velké množství vzorců pro reporting. Ale kdykoli potřebuji pomoc s nějakou specialitkou a posunout své znalosti dál, Pavel je mi i celé firmě vždy oporou.

  • Jiří Mach
  • www.merisant.com
  • CzechPak Manufacturing s.r.o.

Robert Pechač prováděl u nás ve firmě školení a musím konstatovat, že vše bylo v naprostém pořádku. Jednoduše řečeno, dostali jsme to, co jsme si objednali. Byli jsme s ním velice spokojeni.

  • Ing. Pavel Petřík
  • www.geodata.cz
  • jednatel Geo Data s.r.o.

Jedno z nejlepších školení, které jsem absolvoval. Pan Tesárek je odborník v oblasti počítačových technologií, přesto byl jeho výklad velmi srozumitelný a toho jsem si na celém školení velmi cenil.

  • Miroslav Oudes

Pana Pechače jsme oslovili s požadavkem na vytvoření MS Excel aplikace pro zpracování obsáhlých tabulek se softwarovou inventurou. Profesionálně zpracovanou nabídku jsme dostali jen několik hodin po zadání. Výsledné řešení bylo přesně dle schváleného zadání a reakce na dodatečné úpravy vstřícné a rychlé.

  • Ing. Vladimír Škván
  • IT specialista, Bayer s.r.o.

Kurz vedený lektorem Pavlem Tesárkem Microsoft Excel pro středně pokročilé byl pojat přístupnou a srozumitelnou formou. Pan Tesárek se plně věnoval všem účastníkům, přestože nebyli na stejné úrovni znalostí. Bez problémů zodpověděl všechny dotazy a vždy dokládal i praktické příklady pro vyzkoušení a lepší pochopení. Kurz byl všeobecně hodnocen jako přínosný pro další práci účastníků s programem Excel. Po školení jsme dále využili individuální konzultace. Pan Tesárek byl velmi nápomocný při řešení individuálních problémů posléze i přes e-mail a telefon. Služby pana Tesárka rozhodně doporučuji.

  • Barbora Janoušková
  • Boehringer Ingelheim spol. s r.o., odd. CHC, útv. Sales

Pan Robert Pechač školil zaměstnance firmy Robert Bosch s.r.o. České Budějovice v oblasti VT. Spolupráce trvá od roku 2010 a setkali jsme se s maximální profesionalitou. Kurzy byly vždy přínosem a zaměstnanci jsou velmi dobře hodnoceny. Na základě našich zkušeností můžeme pana Pechače doporučit.

  • Danuše Pražáková
  • referent vzdělávání Robert Bosch s.r.o.

Výuku a přístup pana Pavla Tesárka můžeme hodnotit velice kladně. Kurz byl zaměřen na základní a mírně pokročilé uživatelské ovládání Wordu a Excelu pro lidi, kteří nemají školní znalosti s počítačovou technikou. Školení bylo pojato velmi jednoduchým a pochopitelným způsobem, s cílem dosáhnout u zúčastněných logického pochopení a praktického využívání získaných znalostí. Přístup Pavla Tesárka k jednotlivých účastníkům byl vzorný a velmi přátelský. Zodpovídal jednotlivé dotazy a usnadňoval tím chápání nových věcí. Firma v případě dalšího vzdělávání v oblasti IT pana Pavla Tesárka ráda osloví.

  • Marie Samková
  • Edscha Automotive Kamenice s.r.o.

Pan Pechač zpracoval aplikaci našeho klienta nejen velmi profesionálně, ale projevil i velmi vysokou míru osobní trpělivosti s nejasným a neúplným zadáním, četnými úpravami a změnami, které vyplývaly z dodatečných připomínek konečných uživatelů – prodejců. Aplikaci a její funkcionalitu upravoval dle mnoha různých připomínek, přinášel řešení nastalých problémů, o jejichž existenci koncoví uživatelé při navrhování požadavků jako laici nevěděli, až do jejího úplného a bezchybného spuštění ve smluveném termínu. Pro jeho profesionální a lidský přístup spojený s absolutní spolehlivostí s ním budeme i nadále spolupracovat na dalších projektech, což mohu velmi rád doporučit i ostatním zájemcům o jeho služby.

  • Jan Libánský
  • www.acapella.webnode.cz
  • Acapella, s.r.o.

S Pavlem Tesárkem jsem absolvoval velmi příjemné školení, lehce pochopitelné a v přátelské atmosféře. Na většině školení člověk počítá minuty do konce a přemáhá se, aby neusnul, ale tady jsem na to ani na chvíli nepomyslel. Noblesní projev přednášejícího. Můžu jen doporučit.

  • Jan Kuča

Pan Robert Pechač v naší firmě školil 2x6 hodin program PowerPoint pro začátečníky. Školení bylo velmi profesionální, lektor příjemný, trpělivý a odborník na dané téma. Všichni účastníci měli dost času na zpracování zadaných úkolů i vlastní dotazy. Ačkoliv bylo školení určeno pro začátečníky, i zavedení uživatelé se v druhé části školení dozvěděli mnoho zajímavých triků. Pana Roberta Pechače tedy mohu vřele doporučit všem, kteří hledají opravdu dobré školení za cenu, jež odpovídá kvalitě dodané služby. Až budeme poptávat školení na další programy balíčku MS Office, obrátíme se opět na něj.

  • Markéta Derková
  • www.aufeerdesign.cz
  • HR&PR manager, Aufeer Design, s.r.o.

Na panu Tesárkovi oceňuji naprostou profesionalitu, výbornou orientovanost a znalosti v oblasti MS Office, propracovanou osnovu školení, příjemné vystupování a schopnost dialogu. Pro ty, kteří si chtějí rozšířit znalosti, nebo rozkrýt taje a poznat možnosti MS Office mohu tohoto lektora vřele doporučit.

  • Jan Bartakovics
  • www.prefa.com
  • technický poradce v oblasti střešních krytin, PREFA Aluminiumprodukte s.r.o.

Se školením Excel Basic a Excel Medium jsme byli všichni velmi spokojeni. Bylo ušité nám na míru, Pavel Tesárek byl důkladně připraven a bylo zřejmé, že tuto problematiku velmi dobře zná. Nejlepší byly příklady, které jsme řešili. Školení nám přineslo zdokonalení v používání Excelu. Určitě bych jej doporučila ostatním.

  • Klára Pumeová
  • www.profinit.eu
  • HR Manager ve společnosti Profinit, s.r.o.

Spolupráci s pane Pechačem mohu jen doporučit, rychlé jednání a změny obratem nebyly v průběhu naší spolupráce problémem.

  • Štěpán Vrána
  • www.siemens.cz
  • Siemens, s.r.o.

Pavla Tesárka bych rád doporučil absolutně všem, kteří se potřebují zdokonalit v Excelu, a to jak v tabulkách, tak v makrech, nebo v PowerPointu. Jeho školení jsou vedena velmi interaktivně s příklady a vždy na perfektní úrovni. Oceňuji především jeho kvality jako školitele a jeho znalosti daných programů. Jeho (pro mne nedocenitelná) pomoc po školeních v rámci konzultací je rychlá a přímo úžasná - toto jsem zatím neměl možnost využít u jiných lektorů než u Pavla. Několikrát jsem ji využil a moc mu tímto děkuji za pomoc a ulehčení práce - makra jsou prostě kouzelná :-)

  • Petr Zedek
  • www.o2.cz
  • senior trenér ve firmě Telefónica Czech Republic, a.s.

S panem Robertem Pechačem jsme realizovali v červnu 2012 školení MS Access pro cílenou skupinu planningu z financí, a to na základě dobrých referencí z minulých let. Pan Robert Pechač u nás v minulosti školil i další aplikace MS Office. Školení bylo rozvrženo na 2 dny. Účastníci byli velice spokojeni, a to jak s obsahem kurzu, tak i s prezentačními a komunikačními schopnostmi lektora. Po školení byl zaslán všem účastníkům dotazník, ve kterém se objevovaly samé pozitivní reakce k formě a obsahu výuky i ke stylu školení lektora. S panem Pechačem se rozhodně chystáme dále spolupracovat a jeho práci doporučuji.

  • Mgr. Jana Máchová
  • HR specialista, PepsiCo CZ

Pan Pechač v naší firmě prováděl školení v oblasti MS Office. Školení, která jsem absolvoval, byla dobře připravená a i pro začátečníky v dané oblasti srozumitelná. Materiály a podklady pro školení jsou také velmi dobře srozumitelné i při pozdějším použití. Pan Pechač je profesionál ve svém oboru, který dokáže flexibilně reagovat na potřeby zadavatele. Rovněž velmi oceňuji jeho post-obchodní servis. Po ukončení školení vždy vyšel velmi ochotně vstříc při řešení konkrétního problému, a to rychle a bezplatně. Služby pana Pechače mohu vřele doporučit.

  • Michal Procházka
  • referent pro QM systém, auditor BOSCH DIESEL s.r.o.

Pan Pechač pro naši firmu zpracovává relativně komplikované ceníky v Excelu. Sám přichází s případnými drobnými zlepšeními (asi by přišel i s většími, ale respektuje zadání :-) Nejasnosti v zadání pečlivě konzultuje. Pro nás je důležitá jeho rychlost a zodpovědnost, protože ceník musí na 100 % sedět, chyby by měly vážné dopady.

  • Tomáš Ledvina
  • product manager EL&EC, HARTING s.r.o.

Robert Pechač pro naši společnost připravoval program pro hromadné rozesílání emailů s přílohami pro marketingové účely. Splnil všechny naše požadavky a vyrovnal se i s omezeními práce v prostředí Citrixu. Při instalaci aktualizací MS Office v našem prostředí se stalo, že program přestal fungovat. Robert nám poskytl rychlý servis a problém promptně vyřešil. Robert je z mého hlediska nejen velmi schopný programátor, ale rovněž je ochotný, rychlý a spolehlivý - v jeho osobě tak získáte stoprocentního profesionála. Určitě ho doporučuji!

  • Pavlína Hanušová
  • právní asistentka, Kinstellar, s.r.o.

Nikdy jsem nebyl příliš slohově nadaný, proto spolupráci s panem Pechačem shrnu do pár vět. Pokud hledáte profesionála v oblasti funkcí a vůbec práce s MS Excel, který má perfektní přístup ke klientům, snaží se vyjít vstříc i přes šibeniční termíny a hlavně drží slovo, tak dále nehledejte. Pan Pechač je odborník na svém místě. Vřele doporučuji. On nebude z těch, který zklame.

  • Michal Odvody
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Účastnil jsem se již mnoha školení z různých oblastí. Po školení „Excel pro pokročilé“ s panem Robertem Pechačem jsem se rozhodl napsat tyto řádky, protože si myslím, že pan Pechač si to oprávněně zaslouží! Mohu říci, že mě velmi překvapila profesionalita, organizace a hlavně názorné podání výuky. Dle mého názoru je pan Pechač člověk na správném místě! Doufám, že se ještě někdy na nějakém školení potkáme. Velmi mi ulehčil budoucí rozhodování, protože již nyní vím, na koho se v případě potřeby mohu obrátit a věřte, že to bude v prvé řadě opět pan Pechač. Mohu všem vřele doporučit a konstatovat, že investice do takovýchto školení se vyplatí. Pane Pechači, děkuji za školení, přeji ať se Vám daří a spoustu spokojených „žáků“ tak, jako jsem byl i já spokojen.

  • Miroslav Brda
  • Aufeer Design

Pana Roberta Pechače jsem kontaktovala v prosinci roku 2012 a domluvila si s ním dvoudenní školení MS Office. Po jenom pozitivní zkušenosti se jmenovaným plánujeme i další školení a spolupráci. Účastníci kurzu byli spokojeni s výkladem, názornými příklady a s celkovým přístupem lektora. Po školení byl všem účastníkům předán dotazník, ve kterém se objevily jen pozitivní reakce k formě a obsahu výuky i ke stylu školení. Proto nelze skončit jinak, než že spolupráci s panem Robertem Pechačem mohu doporučit.

  • Ing. Gabriela Švíková
  • personalistka, BISO-Keibel s.r.o.

Pan Pechač je naprostý profesionál, zajišťuje pro nás firemní školení MS Office a individuální konzultace na míru. Spolupráce s pane Pechačem je pro nás velkým přínosem. Doporučujeme!

  • Miroslava Frydrychová
  • back office manager, KLEPIERRE MANAGEMENT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o

V naší společnosti zaměstnanci absolvovali několik různých školení dovedností MS Excel a Access. Bohužel nikdy jsme žádného lektora či společnost nevyužili dvakrát, jelikož zaměstnanci nikdy nebyli zcela spokojeni. Obrat nastal až po školení vedené Robertem Pechačem, který byl schopen reflektovat reálné požadavky a nedržet se osnov. Proto jsme jeho služeb využili již několikrát. Dále pro nás zajišťuje programování databáze zákaznických skladů, která je v neustálém vývoji. Roberta Pechače mohu bez obav doporučit.

  • Jakub Grosman
  • generální ředitel pro střední a východní Evropu, MMD

Pan Pechač pro naši společnost vytvořil komplexní projekt v MS Access. Spolupráce z jeho strany je vždy velmi profesionální, flexibilní a korektní. S jeho prací jsme dlouhodobě spokojeni a v současné době připravujeme další projekty, které pro nás bude zpracovávat.

  • Lukáš Koubek
  • Novartis, Pricing manager